OT tv-reklam
Någon som sett reklamen som comviq har. "Vad gör dina föräldrar när du är utomlands" (eller liknande) Tycker den är himla skojig faktiskt.
Så där skulle jag oxå vilja släppa loss. Kanske inte ta in moppen och göra burnouts i vardagsrummet, men ändå

Åka snowraicer ner för taket och landa i poolen skulle dock vara något ;)
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Ha ha ha, ja den är skitkul oxå
När jag var liten och det var mkt snö ute så åkte jag ner med pulkan från garagetaket, he he

Hade aldrig något garage men minns ändå hur kul det var att åka pulka i backarna :P nästan så man önskar man var liten igen ^^
Jag tar och spänner pulkan efter hunden, då blir det åka av :D
Helena
Ja, det hade varit skoj att åka pulka efter hunden. Nu har ju min dotter två stora hundraser som jag kan spänna fast pulkan i, he he. Eller kanske ska spänna för pulkan efter hästarna?
Efter hästarna lär det gå fort, fort :D
Helena
Japp, men sköj är det nog 
Ja, det är det säkert :D Bara hästen inte skenar iväg eller nåt, haha
Helena
Hu ja, jag har suttit på en skenande häst en gång och fy tusan så rädd jag var
Har jag med, fast i ridhus, och han skenade inte så långt som tur var..knäpp häst :P
Helena
Jag red ute på en stor äng när hösten fick ett idiotryck. Trodde knappt jag skulle komma levande därifrån.
För ett tag sen var jag ute och red tillsammans med min dotter på en islandshäst. Åhhh, så jag älskar att att tölta, det är så himla sköj
Jag har aldrig ridit islandshäst..^^
Oj vad OT det blev 
Helena
Ha ha ha OT är så tyiskt en del av oss här
Känns lite så, ja, haha ;)
Helena

Pulka efter häst är superkul! Fast man måste ha en tillräckligt lång lina för att inte få all snö hästen sparkar upp i ansiktet. 
"You just have to belive…"

Själv tror jag det skulle vara kul att åka skidor efter hästen XD
Jag vill osså gå lite OT 

#11 Islandshästar är underbara att rida =) Fanns en häst där jag red förr som bara töltade, snacka om att han var populär 
Visst är det roligt att tölta Emelie 
Tavar, att åka skidor efter hästen vet i fanken om jag skulle våga
Är roligt att vissa tv-reklamfilmer äntligen blivit lite roliga. Sådana man inte blir helt tokig på att se.
Gillar Comviq-reklamen och reklamen för Svensk Adressändring.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Jag gillar reklamen för ekströms hallonpaj, tycker tanten är så rolig när hon pratar

Skidor efter häst tror jag kallas att tolka=) Så ja, det gör man.
Jo, tolka har jag också för mig att det kallas
Helena
Jag avskyr all reklam. Jag blir galen av den. Jag har alltid ett videoband inne, så jag kan titta 3 minuter på något annat. För reklamen på tv 4 är ungefär 3-4 minuter. Jag är heller aldrig i behov av att springa på toaletten i reklampauserna och lyckas inte vara röksugen just då heller.Så för mig är reklamen bara irriterande.
Men det var roligt en gång, när en arbetskompis var med i två olika reklamklipp.

En del reklamer är riktigt kul, vissa inte det minsta -_-'' Har blivit lite av en tradition här hemma att skriva "NEEEEEEEEJ" så fort Apoliva-reklamen kör igång ^^''
Värsta reklamen i världshistorien måste vara de nya polly reklamen. "åhh polly vad gott! åhh polly vad gott" den reklamen driver mig till vansinne!!

#25 speciellt som hon inte kan prata rent.. polly vad gotth…
#26 Precis!! hur skönt är det när man sitter på kvällen och försöker varva ner framför tvn lite och så kommer denna fruktansvärda reklam jag spänner mig som en fiolsträng både i kropp och sinne när jag hör den där rösten

Jag hatar också den reklamen! Gasch, den får mig att bara vilja slänga allt i min närhet åt skogen! Gör mig så fruktansvärt arg :P
Hatar verkligen när saker står och upprepar sig så :P

Det var en reklam som gick för något halvår sen som jag stördemig på precis lika mycket.. det vart så illa så jag var tvungen att stänga av ljudet och blunda för att slippa se skiten.

#29 Var det möjligen halebops små tomtar? XD Vet flera som varit så med dom
Jag tror visst att du gör burnouts, aspie!
Jag gillar telia reklamen..
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

#30 vet inte, kan inte sätta fingret på vilken det var men illa var det=p När jag inte orkade stänga av ljudet satt jag med händerna för öronen och sjöng.. märklig? vem? Tur är väl att jag inte ser på tv särskilt ofta.
Polly reklamen har jag nog missat
Melissen, tja det är roligt med burnouts, hi hi, min dotter är likadan 
Jepp, tänkte allt att du tycker det.
Jag gillar också den reklamen..
Polly reklamen får mig att tänka på min döda svärmor..hon älskade Polly!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta