Vad gör ni på nätet?
Jag sitter alla kvällar på internet och oftast finns det ingenting att göra. Går på min gamla sajter men dom är ganska tråkiga när det inte finns någon inne. Jag kan inte sticka eller virka och gubben spelar på något tråkigt spel som jag inte kan koncentrera mig på. Jag kan ju inte ens sticka.
Suck. Har ni andra några andra sajter att vara på som jag kanske inte känner till? Blogga har jag inget att skriva om.
Jag är mest inne på iFokus-sajterna. Bloggar lite här på min personliga sajt när jag har något att skriva om, seriöst, eller otroligt oseriöst 
Har också en slags utveckling av Tetris, Tepz, som är rätt kul, men ack så beroendeframkallande.
Sedan händer det väl att jag pysslar lite med firmans hemsida, om den orken finns.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#1 haha, så jag är inte den enda som fastnat i Tepz-träsket 
Förutom att spela Tepz så sitter jag på iFokus, ibland skriver jag artiklar eller letar efter information till att skriva artiklar av eller så ser jag tv/film.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag är mycket på forum, läser mest men skriver lite också.
Sedan så spelar jag mycket spel, WoW mest just nu.
#2. Säg inte att det var min varningstråd om Tepz som gjorde att du fastnade?

// David

Jag FASTNADE! Men jag älskar att spela datorspel.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Jag brukar hänga på Facebook, och sen är jag med i Viktväktarna sen en tid, där finns det nästan alltid nåt roligt inlägg att svara på, och så för jag ju matdagbok på nätet också, lägger in allt jag äter. Har bara drygt 5,5 kg kvar att gå ner nu, känns skönt! Fast deppåterfallet är en hämsko, när aptiten knasar så! Orkar ju inte laga mat, sund o bra mat! 
Jja, sen finns ju msn, o där kan man alltid byta bort lite ord med någon!
Facebook händer inte så mycket heller för jag har ju typ inga vänner. Är inte intresserad av att skriva matdag.
Nä fy så jag låter deppig. Jag är bara uttråkad och när jag är det så låter ingenting roligt.

Jag sitter pa iFokus, facebook och laser bloggar mest. Spelar lite spel ocksa.
// Amanda
#10 det gör jag med förutom att spela för det gillar jag inte att göra på datorn. Men det händer inte så mycket just nu iaf.

Jag ägnar mig åt släktforskning det är en kul o bra hobby, den kan utföras på nätet via betaltjänster som genline, svar och ad-online.
Det man först bör ägna sig åt är att kontakta nu levande släktingar för att få foton identifierade mm.
YlvaP om du eller andra är intresserade kika in på www.genealogi.se där finns en sida om nybörjartips och man kan även fråga andra om råd.
Ni får gärna fråga mig om ni vill ha hjälp att komma igång jag har en del cd-skivor i min ägo som gör att det går lite fortare alla har ju inte anhöriga kvar i livet.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Släktforskning låter kul men det verkar vara avancerat?

Det tar lite tid o lära sig men jag lär dig gärna det jag kan om du vill, jag har hållt på i 26 år nu o alla är vi nybörjare i början.
Det som kan vara lite knepigt är att lära sig den gamla stilen men det finns övningar o man får fråga andra i början tills man lär sig.
Hojta till om du vill ha hjälp i gång jag är bara ett pm bort.
Hälsningar
Louise

#12/13/14 Det finns en bra sajt om släktforskning här på iFokus också
http://proveniens.ifokus.se/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#14. Det är det att ag knappt vet något om personerna som levde efter min mormor och efter min pappa. Pappa har ag ingen kontakt med heller. Mycket av våra saker brann upp också för ett bra tag sedan.

pm:ar dig så slipper du skylta inför alla med uppgifter om din släkt. Vi kommer helt klart kunna fixa det utan deras hjälp.
Hälsningar
Louise
Tepz ska jag genast glömma bort. Skulle bara kolla vad det var och blev sittande en timme! Och jag som precis tagit mej upp ur sudokuträsket, det är som upplagt för ett nytt beroende. 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
*skrattar*
Tepz är livsfarligt. Glömmer helt bort tiden och helt plötsligt har man setat där en bra stund. (läs timmar).
När jag nyss hittat det så tyckte jag att jag drömde om klossar på nätterna. 
// David