Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 2483 ggr
David
0

Din hjälp behövs!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick idag en liten leverans ifrån tryckeriet. Våra visitkort är här! Glad

Och eftersom jag har svårt att snåla in, så finns det rätt många. Vore underbart att få ut en bunt här och där, vårdcentraler, sjukhus, öppenvårdsmottagningar, tja överallt där det finns människor.

Vore jättesnällt att få lite hjälp med det. Så har du lust, skicka mig ett PM med din adress, och ungefär hur många du tror att du kan lägga ut, så skickar jag direkt. Var inte blyg med antalet, vi har 5.000 st.  Skrattande Och jag lämnar naturligtvis inte vidare adressen till någon annan.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Tatsja
0

Har pm dig.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

zmulan
0

Får se vad som händer när Citrusen kommer åter! =)

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Yuki
0

Skrattande Åh, det är min rubrik! Alla finns för alla.

Och jättesöta ankor var det!

[aspie]
0

Hmmmm, jag skrev ju först i tråden. Vart tog mitt inlägg vägen?Förvånad

I vilket fall som helst så är de jättefina tycker jag.

Kul att din slogan tog hem priset YukiFlört Tänker bara på de tre musketörerna när jag läser din text.

"En för alla, alla för en!"

David
0

Yuki, såklart du ska ha några kort, så du får se hur de ser ut på riktigt. Om du PM:ar din adress så skickar jag nu när jag ska till posten.

Aspie, verkar inte som det tog, för ingenting är borttaget, och #1 är Tatsjas inlägg.

// David

Yuki
0

Du lovar att inte ge ut den till någon då? Mina föräldrar skulle inte bli glada.

David
0

#6. Mina läppar är förseglade, och även min PM-låda. Och det står ingen avsändare på kuvertet.

// David

Yuki
0

Bra. PM:ar dig.

[aspie]
0

Ja, det blev nog en miss när jag skrev första gången. Men det spelar ju inen roll vem som står först.

Jag kände mig oxå lite rädd att lämna ut min adress, men sen kände jag att David kan man lita på.

Tack David för att du håller tyst och tänker på sekretessenGlad

*Bamsekram får du*Skrattande

David
0

Sekretess är något jag håller stenhård på. Vet hur det är att bli sviken av folk som har sekretess professionellt så…

Så fort det går att radera PM kommer jag ta bort dom också.

*kramar om alla goa här*

// David

[aspie]
0

Ahhh, vad jag gillar dig DavidSkrattande Du är en bra vän!

Yuki
0

Tack! Sen får du lova att glömma bort adresserna också, haha. Tungan ute

David
0

Självklart. Har sånt dåligt minne att jag knappt minns min egen adress.

// David

Yuki
0

Mindre kul. Rynkar på näsan

David
0

Jag flyttade i mars, och böt telefonnummer. Mitt nya är hemligt, och jag bad att få ett så svårt nummer som möjligt. Och eftersom jag aldrig ringer till mig själv måste jag titta på fusklappen varje gång jag ska ge någon numret. Glad

Jag är väldigt tankspridd och har uruselt minne.

// David

Yuki
0

Jag har ett väldigt bra minne. Har faktiskt fått beröm för det. Flört Det är för att jag kommer ihåg bland annat tider så bra.

Kan nog komma till nytta när man blir jurist. Glad

[aspie]
0

David! Är du med i samma klubb som jag?Förvånad Jag minns heller knappt någotObestämd

Yuki! Du får minnas åt mig och DavidFlört

Yuki
0

Självklart. Flört

[aspie]
0

TACK YukiSkrattande

Yuki
0

Oskyldig

Hawknestgrove
0

PMar dig David!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mysan59
0

Också PM:at dig!Glad

Tatsja
0

Bara väntar på att korten ska dimpa ner i lådan nu. Glad

Väl mött, Tatsja

[aspie]
0

Det gick snabbt DavidSkrattande Hade visiitkorten i lådan i morse och har redan delat ut liteFlört

Yuki
0

De har kommit. Tack så mycket. Skrattande Men hur kunde du egentligen göra de till visitkort?

David
0

Yuki. Jag jobbar med sånt här Glad

// David

Yuki
0

Gör du? Coolt.

Denna kommentar har tagits bort.
David
0

Jag har raderat några inlägg i denna tråd och bett personen att starta en ny tråd om detta om intresse finns ifrån henne/honom.

// David

[aspie]
0

Åh! Kul att se vad du jobbar med DavidSkrattande jag har redan avslöjat för mycket om mig själv, vilket gett mig mer ångest tyvärr. Annars hade jag kunnat länka till mitt jobb (som jag hade) Önskar jag kunde ta bort en del. Men vänta! Det kan jag ju som medarbetareFörvånad 

Får be om ursäkt om vissa inlägg försvinner nuFlört

[aspie]
0

Nu du David har jag redan lämnat ut över hundra visitkortSkrattande

Ett gav jag en bekant igår. Idag fick min psykolog ettFlört och jag fick även lägga dit en hög i receptionen.

Sen hade jag ett annat läkarbesök och det slutade med att jag även i deras reception fick lägga fram en högSkrattande.

Förhoppningsvis ger det ett resultat på många fler medlemmarFlört

Yuki
0

Jag ska ge till kuratorn.

Hawknestgrove
0

mina har inte kommit än

David
0

Aspie och Yuki. Vad duktiga ni är!! Glad.

Jag ska skicka ut några buntar till vissa mottagningar där jag känner läkare.

Och så hoppas jag att det är fler som är intresserade att hjälpa till. Finns nog runt 3.500 st kvar. Och det är jätteenkelt för mig att beställa fler. Flört

Gunilla, dina kommer i morgon. La dem på låddan idag.

// David

paronskrutten
0

Har du skickat mina, David? Jag är inte på den adressen jag gav dig just nu.. men är lite nyfiken på om det väntar post på mig^^

Helena

Tatsja
0

Lade ut hos min arbetsterapuet, även i receptionen där bassängen är.

Väl mött, Tatsja

Cat
0

Har någon lagt ut i västerås? Tänke på psykiatrimottagningen där, annars kan jag göra de

David
0

Cat, det får du jättegärna göra. Västerås har väl en rätt stor psykiatrimottagning om jag inte minns helt fel (är ju Västeråsare från början Glad). Om du PM:ar adressen så skickar jag en bunt.

Igår fyllde jag postlåddan, så idag kommer det lite kuvert, bland annat till dig Helena, till den adress jag fick. Och även till dig Gunilla.

// David

Mysan59
0

David, idag fick jag mina kort. Ska ta med en bunt till jobbet på måndag och sen försöka hitta lite andra ställen att sprida dom på… Glad

Tatsja
0

Grannen som går hos någon privat, var inne och fick ett gäng.

Väl mött, Tatsja

Yuki
0

Jag skulle vilja ge några till folk på pendeltågen och så… det är massa med folk.

Men de skulle antagligen tro att jag var helt veck (vilket jag faktiskt kanske är) och dessutom är jag för blyg.

David
0

Vad duktiga ni är!! Glad

Behövs det fler så säg bara till.

#44. Gör ingenting som du får ångest/bli orolig över. Jag tillhör också den här blyga skaran, och jag smyger upp en bunt i väntrummen där jag är. Flört

// David

Yuki
0

#45 Jag är skygg och reserverad… hah. Kan inte gå förbi människor utan att känna mig ängslig.

Tatsja
0

Glad att jag fått mer skinn på näsan med åren. Varit lik dig Yuki, men åren har ändrat på mig. Nu vågar jag mer än förr. Står på mig om jag har rätt, men kan erkänna mina fel.

Väl mött, Tatsja

Yuki
0

#47 Jag har svårt att erkänna att jag har fel. Då bråkar jag hellre vidare.

Jag avskyr när folk säger att jag har fel, men det värsta är nog när folk säger vad jag ska göra. Att de kommenderar mig. Om jag inte respekterar personen gör jag bara det med motvillighet och känner mig oftast irriterad och/eller upprörd. Förakt.

Jag har dock ett sonande drag… jag kan säga förlåt och verkligen mena det.

Tatsja
0

#48 Bra att du verkligen kan säga förlåt. Det är ett ord som många inte vet vad det betyder. Men du är ung än så länge. Vänta tills du levt lika länge som mig, då lugnar man ner sig. Oftast i alla fall. Inte alla. Jag har gjort det. Har ett temperament som många säger är sydländsk, men jag har lärt mig. Tog många år. Nu pratar jag istället för att bråka, om det inte behövs förstås.

Väl mött, Tatsja

Tatsja
0

Usch. Känner mig gammal och mossig Obestämd

Väl mött, Tatsja

Yuki
0

#49 Jag kan faktiskt behärska mig även om jag egentligen har rätt kort stubin. Tyst

Tatsja
0

Bra att du kan det. Man utsätts för så mycket i livet att det är bra att kunna gå därifrån med högt huvud.

Väl mött, Tatsja

Yuki
0

Jo, eller med högburet huvud. *Flin* Oskyldig

Tatsja
0

Bra det. man ska vara stolt att man inte behandlar dem likadant. Bättre att visa att här går en som ni inte kan sätta er på. Utan att vara högmodig förstås

Väl mött, Tatsja

Yuki
0

Jag är ganska föraktfull faktiskt. Tyst

Tatsja
0

Men var det med stolt huvud. Ska ut med Tatsja. Syns senare. Kramiz

call menär du känner för det.

Väl mött, Tatsja

paronskrutten
0

Jag fick mitt kuvert i fredags, tack, David :) Jag har satt upp lite lappar här och var, samt gett en bunt till en kompis.

Helena

Hawknestgrove
0

Mitt kuvert komockså i fredags1 så jag ska ta och droppa några lite hit, lite dit lite hur som helst…..

David
0

Jag har runt 3.500 st kvar. 1.000 st ska jag skicka till Landstinget i Stockholm. Runt 500 till Sahlgrenska. Sen ska jag skicka en bunt till de olika mottagningarna i Norrbotten. Vill ha fler norrlänningar hit Flört

Men såklart, alla medlemmar här har förtur, så är det fler som vill ha, eller behövs det påfyllning hojta bara till. Och det är lätt att trycka upp en ny omgång.

// David

Tatsja
0

Låter bra David. Stockholm har ju så många sjukhus att det är lätt att lägga där. Gav en bunt till grannen igår som skulle på möte. Sen ska jag på politiskt möte nästa måndag och då tänkte jag ta med mig lite. Har strykande åtgång.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

[aspie]
0

David! Du vet väl om att jag är norrlänningFlört Eller åtminstone gränsfallObestämd

Cat
0

Fick hem visitkorten idag, super finaGlad Delar ut dom på onsdag

David
0

Vad duktiga ni är!! Glad

Just ja aspie, det är du ju. Ytterliggare ett plus i kanten för dig Flört

// David

[aspie]
0

#63 Sträcker på mig och lerSkrattande

Yuki
0

Jag ser hellre att jag ger de få jag har till personer jag vet är intresserade av psykologi och så.

David
0

#65. Vill du ha fler så får du gärna det. Visste inte hur många du ville ha.

#64. Det tycker jag du ska göra! Glad

// David

Yuki
0

#65 Först ska jag ge ut de jag har. Men kanske sen. Glad

Tatsja
0

Jag också säger till. Har några kvar.

Väl mött, Tatsja

Tatsja
0

David, mina är slut. Fick lägga lite i affären hemma och när jag var på möte. Sen i varje bok jag säljer, så ligger ett visitkort i.

Kramiz Tatsja

Väl mött, Tatsja

AnneN
0

DavidE, visitkorten du skulle skicka till mig, har du skickat dem? För jag har inte fått några =/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Yuki
0

I skolan är min ''hemmaplan'' våning fyra. På våning fyra, som på alla andra våningar, finns det ett arbetslag som består av lärare. Jag har de flesta av lärarna i det arbetslaget (vilket inte är så konstigt, det är ju ändå som 'mitt arbetslag').

Och jag har tänkt att… ehm, skulle jag kunna ge dem några visitkort, i alla fall ge det till några av dem, eller skulle det vara knäppt…?

Hawknestgrove
0

Yuki, tycker jag verkar vara en toppenide. ÄVen i skolans kafeteria, för det har ni väl en? På skolbiblioteket…..

David
0

Tycker också det låter som toppenidéer.

AnneN, dina är på väg. Ligger lite efter. Tatsja. Skickar en ny omgång till dig!

// David

paronskrutten
0

Är det bara jag som har en stor bunt kvar? Skäms

Helena

David
0

#74. Jag har en hel kartong kvar… Så du behöver inte känna dig utanför. Glad

// David

paronskrutten
0

Men du hade ju många fler från början, haha

Helena

Yuki
0

Men i så fall räcker det med lärarna tycker jag… och bara vissa. Min handledare och några stycken till kanske.

AnneN
0

#73 ok då fortsätter jag vänta =)

_**/Mvh Anne

Tatsja
0

Tack David. Lämnade de jag hade kvar igår på både ortoped och ögon. Har även fått lov att lägga i vissa affärer. Då kan det spridas till alla. Gör fullt med reklam. Till och med polisen som var här igår fick. Sa att vi behöver deras kompetens och synpunkter. Verkade faktiskt intresserade och tog fler än ett.

Väl mött, Tatsja

Tatsja
0

Har du sänt till mig än? Eller vill du ha min adress igen?

Väl mött, Tatsja

Axna
0

David, har du fler visitkort? Cool

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

David
0

Tatsja. Nej då, det kommer… ligger bara lite efter.

Axna. Självklart! Glad

// David

Tatsja
0

Tack David. De behövs. För varje bok jag säljer så lägger jag in ett visitkort också. Har en secondhand affär som jag får lägga några i också. Så de går åt.

Väl mött, Tatsja

David
0

Nu tror jag att jag är ikapp! Glad

På måndag dimper det ner kuvert till er som ville ha. Har haft lite strul med att jag tog bort lite fööör många PM, så det kan hända att jag missat något, skicka isåfall ett nytt PM till mig på måndag efter att posten varit hos dig! Flört

// David

Tatsja
0

Vad bra. Jag väntar. De går åt.

Väl mött, Tatsja

AnneN
0

Idag damp visitkorten ner i brevinkastet så nu ska här delas ut visitkort till både höger och vänster Skrattande

_**/Mvh Anne

Tatsja
0

Vill bara meddela att sonen kom upp med visitkorten på sjukhuset. De hade flygande åtkomst. Både kir. 8 och 6 finns de på. Har ungefär 20 kvar som jag idag ska ta med till tandläkaren och lägga där. Sen är det slut.

Har du många kvar David? Kämpar för fullt att dela ut dem. Spridningen blir stor.

Väl mött, Tatsja

David
0

Puttar upp den här, för jag hittade en hel drös i en av mina kartonger. Har nog runt 2.000 st kvar. Glad

Själv brukar jag ha fickan full och kikar runt i alla våra väntrum på öppenvårdsmottagningarna här.

// David

Tatsja
0

Sänd lite mer till mig David.

Väl mött, Tatsja

[YlvaP]
0

Hej. Jag kan ta några till Åland.

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.