iFokus-arbete ikväll
Ikväll kommer det vara lite iFokus-arbete, troligtvis inget vi kommer märka av, men skulle det strula så vet ni varför.
Det är mest arbete under huven, men eventuellt kommer det synas någon ny funktion, och någon gammal kommer försvinna. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Ok, håller mig väck från datorn i kväll då. HAr ändå suttit och möglat framför den nästan hela dan
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Bra tt du informerade om det. Tack för det David. Då förstår jag varför det strular lite just nu. Det blir "Error" och sidan kan inte visas, och jag fick skriva in mitt lösenord och anv.namn tre gånger ….
Bra tt du informerade om det. Tack för det David. Då förstår jag varför det strular lite just nu. Det blir "Error" när jag skickar inlägg, och jag fick skriva in mitt lösenord och anv.namn tre gånger ….
Bra tt du informerade om det. Tack för det David. Då förstår jag varför det strular lite just nu. Det blir "Error" när jag skickar inlägg, och jag fick skriva in mitt lösenord och anv.namn tre gånger ….

Just det Isa, det strular lite nu
^^

Men vad tusan :P Bäst att hålla tyst! :P
#9 Emelie-E: hi hi hi, inläggen kommer med fast det blir Error. De får ta bort alla mina sen , som är likadana. 
Den här tråden blev ju spännande! 
Emelie, hur lyckades du få till tomma inlägg? Har försökt det länge men aldrig lyckats. Är det måhända en av de nya funktionerna vi fått? 
// David

#11 Min hemlis
Någon som märker att något har försvunnit? (Emelie, om du läst på värdsajten får du inte svara
)
// David

*springer dit och läser* ^^

#11 jag vet hur man gör för att få tomma inlägg 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#15. Tell me…. Det enda jag känner till är att skriva något, och gå in och redigera bort allt, då blir det ju ett tomt inlägg kvar. Men bökigt är det ju. Och David är lat! 
// David

#16 Ja det är då det enda sättet jag vet om 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jaså det var därför inga av mina pm tycktes gå fram, tills jag såg att de istället förökat. 
Bra att veta. Det var alltså inte bara skit bakom spakarna då. =)
Ha en bra dag! // Pernilla