Psykologi iFokus

Psykologi

Etikett: media
Läst 2218 ggr
David
0

En naturlig modell...

Läste en artikel på Aftonbladet idag, Bilden hela USA pratar om…

Hon är varken kändis eller supermodell. "Bara" en vacker, men högst normalbyggd, heltidsarbetande modell. Hon har inget sexpack på magen, och istället bildas det en liten kula när hon sitter ner.

Numret av tidningen, Glamour Magazine, där bilden fanns sålde slut på rekordtid och är det mest säljande numret - någonsin. Och det har kommit in säckvis med brev redan…

Det här gör mig glad! Bort med alla retuscherade modeller, fram med den naturliga skönheten. Om världen ändå tog åt sig lite av det här, kanske många skulle få lite bättre självkänsla. För tydligen är det just det här som går hem i stugorna, av försäljningen av tidningen att döma.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Citronmeliss
0

Det känns som på tiden att man visar upp vanliga, oretuscherade människor!

Tjock, smal, kort, lång, vit, svart..Flört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

David
0

Ja, absolut! Och det här verkar vara det allmänheten vill ha också, när tidningen hade sitt säljrekord någonsin.

Blir glad och varm över sådant här. Kanske ger det en liten vink åt andra att det här är det som säljer! Hoppas kan vi…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

pernillaa
0

Åh vad glad jag blir. Tänk om idealen skulle förändras så småningom. Det är verkligen behövligt.

Tack för en glädjande nyhet David! =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Aviendha
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det är ju på ingång med mer "normala" modeller och det är väl vad som är det vackraste ändå? Helt normala människor, men med en fantastisk utstrålning :)

Jag är inte pinnsmal, men inte överviktig heller, men former har jag, fotade för två år sedan, och trots att jag inte har "size zero" så damn, I'm hot! :)

isa
0

Jag tackar också för en glädjande nyhet. Hoppas den sprider sig långt om runt i världen.

#4 Wow, vilken bild! you sure are hot!

Katarina
0

# Jättevacker bild, fint motiv!!

Raderad
0

#4 Vilka underbara illrar ^^

Japp, så ska det vara, alla de där operationer som folk vill gå igenom för att få större bröst och vad nu mer är ju bara onödigt…

StickyKitten
0

Äntligen har modefolket insett det som vanliga människor fattat för längesen :) Naturligt är inne helt enkelt, folk är ordentligt trötta på allt som är fejk.

Denna kommentar har tagits bort.
Citronmeliss
0

Vilken fin bild Paulina!Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta