Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketthumor
Läst 2075 ggr
David
0

Inga bekymmer

Det finns två saker i livet att oroa sig över: antingen är du frisk, eller så är du sjuk. Om du är frisk så har du inget att oroa dig över, men om du är sjuk finns det två saker att oroa sig över: antingen blir du frisk eller så dör du.

Om du blir frisk så har du inget att oroa dig över, men om du dör så har du två saker att oroa dig över: antingen kommer du till himmelen eller så kommer du till helvetet.

Om du kommer till himmelen har du inget att oroa dig över, och om du kommer till helvetet kommer du att ha så fullt upp med att hälsa på och snacka med dina släktingar så du har inte tid att oroa dig över något.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

flikkan77
0

Den där var faktiskt rolig! Glad

"You just have to belive…"

evrekaw
0

Joodå… Lite galghumor skadar inte… Men jag tror inte på himlen och helvetet ur ortodox kristen synvinkel…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Aviendha
0

Jag vet vart jag kommer hamna, och det passar mig fint, är en fryslort så lite värme är välkommet ;)

Raderad
0

Ha ha, lite ond, men rolig ^^

Hawknestgrove
0

Den var go!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Bergspuman
0

Men om man är sjuk, ska man inte oroa sig för att bli frisk då, för då finns det ju inget att oroa sig för längre? Det om något är ju oroväckande! FörvånadFlört

David
0

#3. Jag är varmblodad av mig från början, så jag lär väl svettas ihjäl när jag står där…Oskyldig

// David

kerstinjo
0

#7 Då räcker det om du bara tar med dig hatten!Tungan ute

Kerstin 

David
0

Smart Kerstin! Den kanske inte passar där nere i allafall. Tänker mig något liknande en glödhet gruva… Är väl skyddshjälm som gäller. Och kanske en gigantisk gaffel? Cool

// David

kerstinjo
0

#9 Och galoscher!! Fast det vet nog inte du vad det är för något.

Mina ungar höll på att dö av skratt, när jag berättade om galoscher.

Mycket fiffig sak.Flört

Kerstin