Psykologi iFokus

Psykologi

Etikett: off-topic
Läst 1360 ggr
kerstinjo
0

OT. Godmorgon 3 oktober.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag blev väckt av en hund, som försökte med sin hypnos på mig.

Han rör mig inte, men han står med nosen ½ cm från mitt ansikte och står blickstilla och bara stirrar.

Som, för det mesta, så fungerar hans "vaknahypnos" och jag tittar upp och har en stirrande hund ½ cm från ansiktet.

Min "lille skit".

Och nu har han fått för sig att han inte har fått mat på flera dagar och inte varit ute på lika lång tid.

Han har bra pli på sin matte.Obestämd

Kerstin 

fridaas
0

Gomorron! Jättefin hund till att börja med :D

Själv blev man väckt av en iller som börjar kraffsa på dörren in till sovrummet och inte alls vill vara ensam.. så nu blir det påfyllning av mat itll honom och sen försöka ta mig till farmor :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

flikkan77
0

Hade förre en katt som brukade lägga sig högt upp på min bröstkorg och sen försöka få upp mitt ena ögonlock med tassen, givetvis under högljudt kurrande. Svårt att sova då.

Eller en hundvalp jag hade som alltid blev så glad när man tittade på henne på morgonen att hon kissade på sig. Så man fick blundandes famla efter valpen och lyfta upp henne och bära ut innan man öppnade ögonen. Glad Tur vi bodde i hus så man inte behövde klä på sig så mycket. Förvånad

Fröken Saluki väcker sällan någon. Hon har faktiskt inte klivit ur sängen än idag…  Sömntuta!

"You just have to belive…"

Katarina
0

En fantastiskt vacker bild(och hund). Kompositionen är otroligt fin! Besjälad! Har du tagit kortet själv?

David
0

*skratt*. Det är alltså därför du alltid är uppe i ottan. Glad

Så, blev det långpromenad och massa mat till marodören nu?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
0

#3 Jag tar mängder av kort, speciellt på Marodören och alltid är det några som blir lyckade. Så har jag en skapligt bra kamera också. Och tålamod!

Killen har ju en egen hemsida och han skulle nog inte godkänna om jag la ut fula kort.Flört

Kerstin 

Chestnut
0

Vaknade runt 8, seeg i hela kroppen.

Släpade mig ut till stallet, regnade som gud vet vad - var dyngesur när jag klev på bussen sen. Men hästarna fick på sig regntäcken, lite mat till dem och stallägaren fick stallhyra :)

Nu står maten i ugnen, ska bli tonfisklasagnette. Sen ska jag åka till en kompis och snacka skit hela natten.

Med vänliga hälsningar
Chess

kerstinjo
0

#4. Jajjamensann!

Men så fick han för sig att han behövde gå ut, för en stund sedan. Kan han inte se att det spöregnar? Skrikandes

Kerstin 

KadjaNina
0

Haha din hemsida är så härlig! Den ger mig alltid ett gott skratt. Marodören är supersöt :)

kerstinjo
0

#8 Tack, men nu har hemsidan och labbe-bloggen legat lågt ett tag, för jag glömde kameran i stugan. Men nu är det full fart igen!

Kerstin 

David
0

#5. Den svarta bakgrunden, är det något du lagt till i efterhand, eller kan du ställa in det direkt i kameran?  (ja, jag har köpt en ny kamera som jag inte fattar ett dugg av)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

flikkan77
0

Det är snyggt med labbe mot svart bakgrund!

(Börjar fundera på valp och kan inte riktigt välja mellan Tollare och Labbe, fast Tollaren är ju lite mindre. Ska inte ha valp förrän till tidigast våren så jag har ingen brådska att bestämma mig… bara lite… i smyg. Flört)

"You just have to belive…"

kerstinjo
0

#10 Bakgrunden är tillagd efteråt.

Kerstin