Jag hatar mitt liv
Olycklig smärta av ångest
Hur kan jag vara såå dum?
Och värdelös på samma gång.
Jag hatar mitt liv…
Inte för min vardag för den är hur bra som helst.
Utan för mitt psyke. För min deprission som varit -
- med mig i över 3 års tid nu.
Värdelösa jag. Jag är helt störd.
Jag ser han. Demonen som ingen annan ser.
Onda röda ögon. Hel svart kappa. Över dragen huvva.
bara de onda röda ögonen syns.
Jag hatar han. Han är med mig hela tiden.
(GÅ INTE DIT DOM DÖDAR DIG) (GÅ INTE UT FINNS BARA IDIOTER DÄR SOM INTE SER SIG FÖR)
(SOV INTE NU FÖR DÅ VAKNAR DU ALDRIG UPP IGEN.)
Fast det sista vet jag ju att det inte är sant.
För jag vaknar ju varje dag. Till detta helvete,
till nedstämdhet.
Jag vet inte vad jag ska göra snart. Får snart ett -
- annfall av all denna skit.. Jag vill bara SKRIIIIIIKA!!!
JAG HATAR VÄRDEN. JAG HATAR MITT LIV. JAG VILL INTE VARA -
- DEPRIMERAD LÄNGRE HELVETE. VARFÖR FUNGERAR INGEN HJÄLP,
SOM JAG FÅR?…
Vet inte vad jag ska skriva. Ger dig en bamsekram så länge..
*Bamsekramar*
JA och mår du så här, dåhoppas jag att du åtminstone söker hjälp. KRamar från mig med
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag har ju kontakter på mobila teamet och jag tar medicinerna som jag ska som jag har.. Så hjälp söker jag verkligen hela tiden för jag vill bli hjälpt och det har jag fått beröm för- Det är inte alla sommår som jag gör som vågar be om hjälp..
Men nog önska jag att jag slapp vara så nedstämd hela tiden och rädd.. vågar ju inte berätta för sambon hur fruktansvärt dåligt jag igentligen mår. jag försöker bara att inte visa..
Man vill inte att den man älskar ska se att ,man mår skit och vill dö.. Då börjar ju bara den man håller av må dåligt. sen känner man skuld för det. :(
Just nu vill jag bara försvinna..
ingen ork att ringa mobila heller. Tror min kontakt slutat för dagen. hjälp
Usch, hatar verkligen när deprissionen tar tag i mig.., du är inte ensam.
Det är jätte svårt (i alla fall för mig) att komma ut ur deprissionen, men jag har lyckats någon gång med det, men det är endast av min egen vilja och det är nog något som kan vara bra att ha.., annars vet jag inget bättre… :/
Kram
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Det har du sant i. Med vilja kommer man långt. Har gjort att jag mår bra ibland nåra dagar. Men faller endå tillbaka sen. Så att.. Men vilja har jag att vilja må bra. Men Det är svårt då man mår s.k.i.t
#5 Japp, håller med! Det krävs en mängd vilja och styrka, men alla har ju inte det, och den är så gott som borta när man mår som värst… Kram
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

orka kan inte sova på nå mysko vis inte är de då lätt i mitt liv