God morgon 15 november.
Gomorron på er allihopa!
Nu har jag precis vaknat och satt på lite kaffe. Sista dagen som jag är halvt sjukskriven och jag har redan jobbat in mina timmar den här veckan, så idag blev en ledig dag eller rättatre sagt en "sjuk" heldag.
Vet i 17 om armen är bättre, men det funkar att jobba i alla fall.
Idag blir det nog en lugn dag, ska försöka att bråka lite med dammsugaren någon gång under dagens lopp. Försöka, alltså! Annars blir det en annan dag. Här tar vi det lugnt!
Vad ska ni ha för er idag då?
God morgon, idag ska jag på kalas och käka smörgåstårta 
Mmmm mums filli babba 

Idag ska jag prova fylla mitt nya akvarie med vatten. Har tömt och fyllt fyra ggr redan. Efter varje lagat läckage har det börjat sippra i nästa fog.
Börjar känna mig som fiskaren i vilse i pannkakan "Nu har jag bara 999 hål kvar att laga i min barkbåt.."
Blev också sugen på smörgåstårta nu - Aspie, nu du får minsann ta och åka runt i Sverige och bjuda lite vetja (bara att ta med påse på kalaset och stoppa undan några bitar till oss) 
Kerstin, vilken seg arm du har, som inte vill ge med sig. Den får väl snart ta och bestämma sig… sitta kvar eller ramla av 
Idag händer det inte så mycket alls här - vilket är oerhört skönt. Undra om jag ska gå och lägga mig en stund till? 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
#4 #6
Stackars lilla Kerstin, har du bara en torr brödskalk att äta. Men kom ner hit och följ med på kalaset då vet ja och ta med dig töntbullen 
David du kan ju samåka med Kerstin och töntbullen he he he 
#8 *fnissar* 
Hopaps din arm blir bättre snart. Inte för att jag vet vad det är som är "fel" på den, men jag tror kortisonsprutor brukar hjälpa, kanske bara för stunden, men det kan vara en skön hjälp också.
Idag ska jag titta på en film med min "kära" mor. och vi ska äta tillsammans.Vi bestämde det för länge sedan, och nu får det bli av. Jag måste vara någorlunda stark när jag ser den för den är ledsam ( har sett den förut )
Selena heter den. Handlar om latinosångerskan som blev mördad. ( en sann historia ) men den är bra. Jennifer Lopez är duktig i den rollen.