OT - Maste fa dela min gladje
Jag maste bara fa dela min gladje. Positiva traden i all ara, men jag kande mig sa pass egocentrisk nu att jag ville skapa en egen trad 
Det ar slut med pojkvannen, och hur ledsen over att ha forlorat nagon jag alskar och radd for att vara ensam jag an ar, sa kanns det anda som nagot positivt. Jag har insett att han inte har varit bra for mig. Alls. Vi ma ha haft jordens basta sexliv och riktigt javla fina stunder tillsammans, men de daliga har varit dominerande. Jag har blivit krankt och nertryckt, och jag har isolerat mig fran de ytterst fa vanner jag haft har for att jag skamts for hur han behandlat mig. Vet att jag har skrivit lite har och pa andra sajter ocksa, men tittar jag tillbaka sa skulle jag kunnat skapat ett helt forum dedikerat endast at honom och varat forhallande. Jag tror inte alls att han ar en dalig manniska - tvart om. Daremot sa ar vi nog valdigt daliga for varandra.
Som ett trollslag sa atervande aven nagra av mina vanner i samma veva som jag blev singel. Jag ska idag ga och fika med en van, nagot som jag inte gjort en enda gang sedan jag traffade mitt ex!! Och pa fredag har jag blivit bjuden pa fest! Och en van fran Sverige planerar att komma och halsa pa under varen! Och en annan tycker att det ska bli kul om jag flyttar till Gbg nar jag tagit min examen! Min facebook ar plotsligt full av liv igen!
Jag har borjat med mina anti-depp nu och jag ser fram emot att ga till kuratorn. Jag har skrivit ner allt som jag vill prata om, och i samma veva hamnade jag pa bokstavsfolk.ifokus, och har insett att mycket av vad jag skrivit ner om mig sjalv stammer overrens nastan ord for ord med AD(H)D och asperger. Kan det vara sa enkelt att jag inte ar en alien nar det kommer till sociala sammanhang, utan jag bara har nagra bokstaver? Depression ar tydligen vanligt i samband med bada diagnoserna ocksa pga dalig sjalvkansla etc, och det ar som om nagon har slagit mig i huvudet med en gong-gong. Kan det verkligen vara sa enkelt?
Och illrarna maste fa en eloge ocksa. Har tagit in dem nu pa heltid for att jag kanner att jag behover sallskap, och de ar sa snalla och fina sa :) I natt vackte de mig inte en enda gang, och i morse fick jag en fin och valdigt blot puss mitt pa munnen av Lars som en godmorgon-halsning - utan att han forst bitit mig i tarna eller knavecket! 
// Amanda
Vilken helomvändning - önskar dej ett långt fortsatt lyckorus! 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Grattis Amanda! Kul att det verkar vända för dig.
Ett uppbrott med en pojkvän kan vara jobbigt även om det inte varit bra. Skönt att du har dina illrar som kan hålla dig sällskap.
… och detta var helt klart värt en egen tråd.
*kram*
"You just have to belive…"
Oj vad härligt mitt i allt :) känner fortfarande igen mig så väl i din berättelse. Kunde vart min egen med lite finlir.
Vad starkt gjort av dig, hoppas allt kommer fortsätta lika bra. Blev faktiskt lite glad av att läsa din tråd, det ger likosm en själv också lite hopp, att det kanske vänder. Stort lycka till i fortsättningen!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Grattis till ditt nya liv. Är glad för din skull 

Hur mår du idag, Amanda?

Åh, jag är så glad för din skull! 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Dromde en massa om honom i natt, sa vaknade lite deppig… Har sovit oroligt och vaknat lojligt tidigt trots att jag gick och la mig efter 2. Fick i mig ett par ol igar, sa antar att det spelade in. Men jag ska forsoka gora det har till en bra dag :)
// Amanda
Klart som tusan att detta är värt en egen tråd!! :)
Så glad för din skull, du är en härlig tjej, du behöver inte alls vara ensam utan vänner! Passa på och njut, det kan behövas. Och pussa mysmusarna med :)
Paulina

#9 Det är jobbigt när man drömmer ibland. Hoppas du får en bra dag i alla fall!