Hur måga grader har ni?
Tänkte starta denna "sommartråd" som vi brukar ha härinne.Frivilligt att skriva vilket landskap ni tillhör.
Hur varmt har ni ute?
Jag har i skrivande stund grader lite över 31 grader i skuggan!!!! ( Uppland )
Jag har inte digital termometer, så vad kan det vara, säg cirka 31,5……Blä!!!!
Uppland här med. Uppsala. Har ingen termometer alls. Men min gissning är drygt 30 grader. Jag står ut med det, bättre än vad jag visste. Kanske för att lägenheten är ganska så sval trots allt.
Sover under myggnät och med balkongdörren öppen, det är skönt.
Tullinge söder om stan, 31 grader i skuggan puhhh, skönt att ha AC…

34 grader i nv skåne=P
Nog är det över 30 grader här med. På Åland.
33-34 grader i södra småland
Öland, var 32,5 grader utanför huset mitt på dagen idag.. urk..
22 grader i Tullinge klockan är halv fem på morgonen.
Lite över 31 grader i skuggan idag igen…….
#8 ja, här vid kl.03.30sjönk det också till 22 inatt, det var så himla skönt. Det var väl däromkring jag kunde somna…………….blä!
Jag har varit på väg flera gånger att seriöst, bädda på balkongen, men då tror väl folk att man inte är riktigt klok.Då kanske man blir ditsatt för förargelseväckande beteende eller nåt……
34 grader i går och idag. Inatt var det ca 28 grader tror jag trots ett rejät åskväder som inte vslakade ner ett dugg. Hoppas på en svalare natt nu. Det känns vsårt att andas och leva. Förstår inte människor som gillar det här. Längtar till hösten och vintern och våren. Spmmaren kan vi hoppa över helt även om den är vacker för det är inte värt det när det blir sån hetta, 20- max 22 grader går hyfsat, sen blir jag sjuk och slutar leva som människa 

Varmt, hysteriskt varmt. Det är i alla falll vad min kroppstermometer säger.
#10 Oj. Aspie! Jag tror du haft varmast. Fy vad hemskt! Visst blir det svårt, med astman att andas när det är så här torrt och varmt.? Vi har inte fått en droppe regn.
Jag tycker också det är någorlunda behagligt runt 20 grader, men så fort det blir över det, så kan jag inte vistas i solen, jag får solsting, jag blir överhettad, alltså jag blir sjuk.
Är det nån mer än jag som fått ont i lederna av hettan?
Idag har jag "bara" 25 grader JIPPIIIIIIIIIII! Det är inte min favorittemperatur, men det är MYCKET skönare än 33 som vi hade här i Torsdags tror jag det var.
Många svalkande kramar till er alla från isa
20 grader här idag. Det är sååååååååå skönt!
Fast jag frös när jag åkte till jobbet imorse… 
Det går fort att vänja sig vid värme, åtminstone för mig!
Det var en dag tidigare i veckan som jag tyckte var helt perfekt, och mådde hur bra som helst. Då var det 24 grader. Det är nog min älsklingstemperatur.
#15 Oj, bara + 8 det var värst. Då har du nog haft kallast.
Inatt hade vi bara +13 det var jätteskönt. Ibland är det bra med nordliga vindar! 
20 grader idag också :o))
13,4 grader här jag bor. (Jämtland)

har ungefär som #17 & bor i jämtland jag med.
regn& blås
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.