En tanke slog mig
Om jag tar en tablett av varje medicin som jag har hemma skulle jag då bli "normal"? Inga depressioner eller hypomanier. Jag skulle kunna ha sex lite oftare och har mera ork med att vara med barnen.
Vad tror ni? Jag har ju ett helt apotek här hemma.
Låter inte som nån bra lösning…
Haha nä det lät det inte. Tanken var att jag skulle få bort alla mediciner jag har hemma. Snål nog att lämna tillbaka dom när jag betalat så mycket. 

Ha, ha… Jag är för lat… Det blir bara inte av att återlämna det som blivit över.
Och visst blir det över när man testar än det ena än det andra för att hitta något som förhoppningsvis ska fungera…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Lat och glömsk är jag också. :P

#4 Nämen… det är inte jag… inte aaaals…

Sälj på svarta marknaden och bli riiik. He-he-he. *Onda tankar*
Ja, Stesolid kan man nog få pengar för nere på plattan, pundare använder väl det när dom tänder av…
Hahah. Undrar hur mycket man får av det lilla (för mig stora) förråd. 
#7 Synd att jag har över 30mil till stora staden då. Har "massa" stesolid här hemma sen min gamla hund hade ep. Hm, nån som knarkar här kanske? 

Finns nog många som knaprar Stesolid här på forumet, jag brukar undvika det dagtid, tar hellre en öl…
Jag har inte den medicin tyvärr hihi.
#12 Jag har, det är bara att hojjta! 
Vad är det för en medicin?
#14 Ångestdämpande, muskelavslappnande, kramplösande, sedederande (sövande) och lugnande medicin.
Paulina
Aha tack så mycket.

#11 Öl eller Stesolid - vad är skillnaden? Stesolid är torrsprit…
Men jag kan ta ett glas vin ibland… Men det törs man ju inte säga, för då är man i risksonen för att bli alkoholist, enligt vissa.
Själv tror jag inte man blir vare sig tablettmissbrukare eller alkoholist så länge man inte dagligdags och ständigt intar dessa substanser. Jag tar endast lugnande/vin när det är en överdjävlig dag - och det är det inte varje dag.
Min mammas faster är 99 och tar en kask morgon och kväll. Hon menar att det hjälper bättre mot värken så hon kommer igång på morgonen. Hon menar att den på kvällen ger bättre sömn än sömntabletter så… Jag tycker tanten är festlig faktiskt och jag tror jag ska följa hennes recept när jag går i pension…