02. Allmän psykiatri

Vilken dignos kan jag ha?

2017-10-26 18:43 #0 av: Ahees1

Hej, Undrar om jag kan ha någon pesonlighetstörning/diagnos?

*Är väldigt ofta ärlig vad jag vet, nästan jämt. Om jag manipulerar har jag ingen anning om..

*spottar utaomhur

*Är väldigt mycket i nuet och nästan aldrig tankar, gör inte så mycket analyser av folk och deras kroppsråk "bara är" och går

*Vilket innebär att jag är impulsiv och har brottom, t.e.x när jag möter någon som står ivägen

*Pratar normal mycket

*Har knappt empati men går på psykofarma också

*Tänker endel över mig själv på något ångestfyllt sätt, vem jag är etc.

*Har varit med om trasig barndom och trauman

Så vad tror ni, kan jag ha något? är det något ni undrar är det bara ställa frågor.

Anmäl
2017-10-26 19:08 #1 av: Aleya

Om du funderar gällande diagnos så kontakta en läkare. Skulle vara ganska fel av någon att "ge" diagnos på nätet. Så som sagt kontakta läkare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2017-10-26 19:10 #2 av: Katniss

Omöjligt för oss att säga. Om du är osäker sök dig till läkare eller psykolog.

R.I.P. Anton 💔
Anmäl
2017-10-26 19:30 #3 av: Hera

Jag hade inte misstänkt något. Men om du känner att din vardag inte fungerar av någon anledning så prata med psykiatrin. 

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2017-10-26 19:39 #4 av: OnlineCores

Den bedömningen måste göras av någon professionell som kan bl.a. människans patologi. Jag skulle inte heller misstänka något allvarligare.

Jag tycker du tittar för mycket på symtomen istället för orsakerna. Det är typiskt när man försöker analysera sig själv.

Anmäl
2017-10-27 22:00 #7 av: [Jarl]

#6  nej det var nervärderand av medlemmar Skrattar

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.