Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1080 ggr
[Urfokus94]
2019-02-12 18:12

Hur accepterar man att man inte har någon?

Jag vet inte hur jag ska kunna acceptera ensamheten jag tror nästan det är värst, har aktivt försökt lära känna folk i flera år men det klickar aldrig jag tänker sluta försöka och låta tiden gå, men hur accepterar man att man inte har någon? 24 timmar av dygnet är en lång tid när man inte delar den med någon, ändå bättre än att vara med någon där det inte känns hundra procent. Ibland njuter jag av ensamheten, men inte när det inte längre är ett val. Det är ofrivilligt.

Annons:
JRSN
2019-02-13 20:08
#1

Paradoxen är nog att man måste lära sig trivas med sig själv, att ha en bra relation med sig själv, så att säga. Om man lyckas styra upp sitt liv så att man mår bra, har någon form av sysselsättning och egna intressen, då förändrar man sin "energi". Man behöver ingen annan och utstrålar därigenom harmoni och självtillit. Plötsligt är man mer attraktiv för andra, utan att ha sökt det. Genom att inte aktivt söka bekantskaper kommer andra istället att söka kontakt. Kinesisk visdom så att säga; "om man vill knyta någon till sig måste man först dra sig undan".

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Urfokus94]
2019-02-13 20:35
#2

Tack

Upp till toppen
Annons: