Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketter: om-sajtenom-ifokus
Läst 1694 ggr
David
0

Ny sajt - Viktminskning iFokus

Idag föddes en ny sajt inom iFokus. Viktminskning.

http://viktminskning.ifokus.se/

Snart är det nog vår tur… Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Veyla
0

Oj! Jag blir rädd av att höra ordet:S Hoppas att dem kan sin sak:O Vill ju inte ha massa Anorektiker i onödan. nej fy. Detta går ju hand i hand med psykologi. hmm… kan ju bli en tråd.

AnneN
0

#1 jag är Medarbetare på viktminskning och meningen med den sajten är absolut inte att folk ska bli anorektiker, det är snarare för oss som har några kg för mkt (i mitt fall 40kg). Har nyss avrätt en tjej som redan är underviktig att gå ner mer i vikt och rådde henne ist att gå upp ca 10kg för att hamna på en hälsosam vikt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karmatarerskanise
0

Ja, det är en bra sajt för oss som är överviktiga.
Och min övervikt har med mitt mående att göra.

Veyla
0

Ja det är bra det:) Hoppas du inte tog illa upp. Men det är så lätt hänt att det blir fel och det vet ju du då om någon. Du får gärna diskutera det i tråden "Undermedvetna och viktminskning" så kanske vi får en rätsida på varför ur ett psykologiskt perspektiv:D

David
0

Absolut. Jag tror att vi kommer att ha ett bra samarbete mellan sajterna. Många som äter/ätit medicin för sitt psykiska mående går ofta upp kraftigt i vikt.

Jag själv inbillar mig att om jag gick ner lite så skulle jag må bättre. Gick upp rätt kraftigt efter en sjukskrivning då jag hade stora doser av psykofarma.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

AnneN
0

#4 jag tog absolut inte illa upp =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hawknestgrove
0

JA och jag som förfasar mig för att jag gått upp två kg swedan jag slutat röka… Men det hör till saken, at jag har ett diskbråck, så jag bör akta mig för all viktuppgång. så nu är det no more kvällsmackor för mig.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ylva-Li
0

Hej vänner!
Kom på att jag kanske skulle kika in här också. ;)
Jag är Sajtvärd för viktminskning, och håller med AnneN att sajten absolut är till för oss överviktiga som vill ha råd och tips och lite stöttning och peppning, från andra som förstår. :) Själva tanken är att vi tillsammans kan hjälpa varandra att nå vårt mål. Jag har själv en övervikt på ca 30kg som jag dagligen kämpar mot.

Men du ställer en viktig fråga Veyla.
Och du är mer än välkommen in för att kika hur vi har det! ;)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||