wow... Något att vara glad för.
Har kopplat in en ny skrivare/scanner precis. Så nu kan jag skriva ut min Mode tracker + testresultat man fått. Så mycket enklare när man ska ha med vissa saker till psyk nu *utandning* Har kännts så jobbigt & omöjligt… man kan ju inte gärna be andra att skriva ut åt en helatiden. Tur att jag har en så underbar Mamma
Vi åkte å titta på Diskmaskin (min födelsedagspressent) i går. Och hem kom vi med diskmaskin OCH skrivare. Skrivaren ska vi ha gemensamt… men den står hos mig. Hon skriver inte ut lika ofta/mycket liksom.
Ja mina föräldrar… de känns lite SKVATT GALNA nu kan jag säga… de kan ju inte vara kloka på en fläck
Men gud vad jag älskar dessa två människor. Vet inte vad jag skulle göra utan dem. Och jag som kan vara så sur & grinig mot dem *skämms* Förbannade mående att ställa till. Man ska vara snäll mot så underbara människor ju
Men iaf… ville bara skriva att det känns som en sååå stor befrielse att äntligen ha skrivare
Får nog komma på någe bra sätt att säga
till mina underbara föräldrar nu. Ahh.. kanske ska
Då blir de nog glada
Förlåt för min helt nonsens-babblande tråd. Ville bara skriva av mig lite positivt nu. Är ett skönt avbrott mot all jobbig depp som gör allt för att trycka ned mitt mående annars just nu. Så… Jippieeee… något positivt har hänt ![]()
Det räcker nog med att visa vad du skrev här för att de ska förstå hur mkt du älskar dom. Hade jag sett min dotter skriva det du skrivit här så hade jag blivit jätte glad. Hon har iof redan skrivit en underbar kärleksförklaring till mig via sms. Det var så rörande vackert att jag och de andra som fick läsa det började lipa

aspie… ja du har nog rätt. Kom dock på vad jag ska göra
Jag ska ordna nån snygg ram i *paint shop pro* & skriva ut och ge dem det sedan. Har även ett par kort på deras katter & hund som är suveränt fina.. ska skriva ut dessa och fixa ram till
Klart jag ska låta dem veta vad det betyder för mig. Utan dem hade jag inte klarat mig så pass bra som jag trotts allt gör. De är verkligen Guld värda 
Så roligt att "höra" du har så fina föräldrar. Det gör mig jätte glad för din skull
Inte alla förunnat tyvärr
Tycker det låter fint det du ska göra i paintshop
*Kramar om dig*
Ja, jag tycker också att det är roligt att höra det. 

Ja jag känner att jag vill hitta på något lite extra när jag gör i ordning detta till dem. Efter allt de gör för mig så
De står ju även ut med mitt eländes humör, trotts att jag kan bete mig rätt illa p.g.a mitt mående ibland *skammsen*
Ska se om jag kan knåpa ihop någe vettigt till dem här i morgon… när de endå jobbar *hehe* Kan vara kul att ha någe trevligt att komma hem till (för dem) efter en lång dag på jobbet
Supertack för att ni finns… det är ju fler en bara mina föräldrar som förgyller min tillvaro numera 
Du förgyller nog själv många andras livssituation lilla gumman 
#5 Det är roligt att höra att du mår bra.
Man behöver nästan bara titta på dina smileysar för att se det. 
Just sånt här glatt småprat ger guldkant på molnen…. Jag lovar!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Varför mår man bra på dagen för men sedan uruselt på natten *hmm*
Ja jag mådde rätt okej tidigare. Är ju fortfarande glad att mina föräldrar är heeelt underbara. Men min depp har tagit över nu *blä* Och så mår man väl bra imorgon igen kanske *hmm* Villket Upp & Ned race *suckar* Har mått bra idag. Igår var jag depp & irriterad + glad samtidigt *hmm* & så idag mådde man alltså bra.. för att avsluta dagen i depp *jippie*
Ajja… Never mind. Man ska fokusera på det som är bra i livet har det sagts… Jag har en skrivare/scanner
& Jag ska få Diskmaskinen inkopplad snart… behöver bara byta kran först… sen slipper jag eländes diskhögar i framtiden
Ska faktist bli oerhört skönt 
Sådär… fick in det positiva igen (skamm den som ger sig). Nu gäller bara att försöka känna det inombords oxxå… ska smita iväg och klura på det lite nu.
Ha det gott alla underbara rara vänner
KRAM
Ja diskmaskin är sk*tkul! jag köpte mig en gammal begagnad för ca 1 år sedan, visserligen är vi bara två pers och vi har en modell som står på bänken, men nu börjar även sambon tycka att den är bra. Ok, eftersom vi inte kör den varje dag, så får jag faktiskt fördiska lite, för ananrs så tokar det in och blir inte rent. Men jisses, vilken skillnad på rent! Så när den här dör, blir det absolut en till, trots att man alltid måste diska kastruller och stekpannor för hand ändå.

Gunilla… finns lite bilder på katterna & vovven hos mig. De flesta tagna på balkongen. 1 taget på nätet med
Bara att dyka in hos mig o kika 
Det är en bänkdiskmaskin jag har med. Och du… jag är bara 1 person *visslar oskyldigt & inser hur lat jag framstår* 
I min förra lägenhet så kunde jag välja till diskmaskin som tillval, och betala lite högre hyra. Det gjorde jag, och sedan dess klarar jag mig inte utan
. Nu när jag flyttade i mars var det första jag skaffade en diskmaskin. Kändes inte så skoj att gå tillbaka till plastbestick.
Kul att du haft en sån bra dag idag!! Du får tipsa dina föräldrar att gå in här så de kan se hur mycket du tycker om dem.
Det här med dag- och nattdepp. För mig är det tvärt om. Jag mår mycket bättre på natten än på dagen. Det är nog också en av anledningarna till att jag gärna vänder på dygnet…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Senixus, lilla Stella är lik min lilla Esther! Ja, jag har bilde…. Men inte inne på denna burk ännu… Har säkrat upp på Telias Säker lagring…
Vad glad jag blir att du har så underbara föräldrar. Önskar jag hade det också. Men alla är inte lämpliga för att ha barn. Krama dem ofta och tala om vad du känner. Du får tusenfalt igen det.
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tatsja… ja jag vet villken oerhörd tur jag har som har fått just dem i mitt liv. Har haft vänner som haft rena helveten hemma p.g.a just det du skrev… Att inte alla är lämpade att ha barn
Själv önskar jag att alla skulle ha underbara föräldrar, men man kan ju inte få alla önskningar uppfyllda tyvär
Har inte jobbat på min plan ennu, tänker göra det ikväll. Blev sent inatt som var så jag har sovit allt för länge. Och jag vill inte bara kasta ihop någe i all hast. Bättre att det tar tid & jag känner mig nöjd med det 
Jag har gjort ett avslut i mitt liv genom att skriva av mig min barndom. Det blev en hel bok som nu publiceras…. Känns overkligt
Väl mött, Tatsja
#16 Det ska jag göra i framtiden.
Det är ETT bra sätt, sen om det bara ligger i lådan/datan, gör detsamma. Bara man får det på pränt. Sen om det finns många som vill att du trycker för att läsa, så är det bara att fråga hur du går tillväga.
Väl mött, Tatsja