Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketter: om-sajtenom-ifokus
Läst 1275 ggr
David
0

OT. Kattmassage/Ny sajt

Nej, jag har inte startat en sajt om kattmassage. Men vi har en ny sajt i nätverket, Ragdoll iFokus. Titta gärna in. Där hittar ni också en artikel skriven av mig om kattmassage med några enkla övningar Glad (för att massera katten…)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Allamej
0

Vågar inte massera kisse.. inte nå av dom… men råttorna blir säkert glada :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Yuki
0

Man kan väl ändra det till kaninmassage? Flört

Hawknestgrove
0

Ja, jag tänkte, det funkar väl på andra djur också?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

David
0

Javisst fungerar det på andra djur också. Viktigt är att man tänker på att det är "taktil" massage på smådjur, alltså att man inte ska ta i eller "knåda", utan röra försiktigt. De små övningar jag skrev i artikeln är "snälla" övningar, sådana utan att man rör förmycket i musklerna. Så det är bara att prova sig fram lite… Glad

// David

Yuki
0

Förstår det. Glad Hoppas Yuki tycker det är skönt! Skrattande

David
0

Du får berätta hur det går! Kanske du och jag kan starta kurser i kaninmassage i framtiden  Glad

// David

Yuki
0

Ja, kanske det, haha. Glad

Destany
0

provade det på mina katter.. Zorro njöt i fulla drag första gången jag fått röra honom länge utan att han bitit mig.. Puma som inte gillar så mycket kontakt stod ut halva massagen sen stack hon..

mycket bra massage tips ska göra detta regelbundet på katterna..