Var hos min Psykolog idag.
Testen jag gjorde hos honom före semestern visar på Aspergers… men han känner sig inte riktigt kvalifiserad att sätta diagnosen. Speciellt inte p.g.a tidigare tester (jag gjort på Neuropsykiatrin - som ej gjordes klara) visat att jag inte riktigt passar på Aspergers. Och vi beslöt att lägga mer tid på det eventuella Bipolära eländet jag troligen lider av *hmm*
Dock ska jag be honom skicka testen jag gjorde till de som jag tidigare gick på Aspie utredning hos & se vad de säger med dessa papper i handen.
Hur som hellst… lutar ju lite mer åt Aspergers hållet nu. Får väll se vad framtiden utvisar som sagt *hmm*
Ska få prata med läkaren på Psyk eventuellt nästa vecka… om medecinering.
Psykologen trodde inte att jag skulle bli utan medecin inte *hmm* Han sa att enligt mitt mående så var det nog klokt att testa någon medecin omgående, han skulle ordna så jag fick förtur att få prata med läkaren. Tror även han ser lite Bipolär tecken på mig. Får väl se där med vad som händer.
Han verkar iaf ha släppt tanken på *vanlig depp* nu
Och eftersom han vill släppa Aspergers ett tag och lägga mer tid på detta så kan jag ju inte ha helt fel i mina tankar på Bipolär… eller *fundersam*
Fick känslan av att han tyckte detta var väldigt viktigt att reda upp så snart som möjligt. Och neeej då… det ger ingen ångest allst ju - kan man önska *suck*
Blir ju nervös… vet inte om jag vill eller *inte* vill vara Bipolär. Skulle ju vara glad om jag inte var det… men är jag det så kommer jag ju bli bättre med medecinen *arghh* vad svårt när man känner sig så splittrad
Så livet kan vara *suck*
Men men… blir väl bättre nån dag… får man hoppas 

Hoppas att du snart får rätt diagnos och den hjälp du behöver
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tack AnneN :-)
Känner iaf att det närmar sig nu (äntligen). Och det är ju inte helt fel inte :-)
Undrar varför jag inte kan plocka fram nå smilisar nu för *hmm* Lilla smilysen i hörnet ovan e bara borta. Undrar när nya forumet ska fungera smärtfritt *hmm*
Hoppas också att du får träffa läkaren snabbt och att du tillslut får rätt diagnos. Är det bipolärt så finns det många bra stämningsstabiliserande mediciner som verkar rätt fort.
Det är en server på iFokus som bråkar. Grabbarna håller på för fullt att försöka hitta felet, men det verkar vara ett litet spökande fel som är svårt att hitta. Problemen skulle ha funnits nu även om utseendet inte var ändrat. Jag hoppas också att de snart hittar felet så att allt rullar på utan problem 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jahapp. Känner bara för å skriva att… nu rusar det i kroppen & jag känner mig smått hypad
Mår ju bra nu, men vet att jag kommer få betala för det i efterhand
Har hoppats att mitt *normal-läge* skulle hålla i sig. Nog för att jag kännt vart det varit på G, men hoppas kan man ju alltid.
Har haft3 *normal* dagar idag skulle blivit den 4.de *sucka* Har under dessa dagar varit lite smårusigt inombords typ, men inget att bry sig om typ. Men nu är det nog endå dags för ett hypo igen *suck* Visst mår jag bra, har ingen ångest, ingen *demon* och inge depp. Som livet ska vara alltså. Men.. jag hoppar gärna upp o gör allt som behöver göras (som jag normalt absoluuuut inte gör). Jag har plockat hemma under dessa dagar. Plockat ur lådor som stått sen jag flyttat hit (halvår sedan) + rensat & slängt massa skräp. Även ordnat med massa annat här hemma. Och som detta inte är nog har jag alltså även hjälpt till med föräldrarnas flytt. Och jag som normalt sett är en riktigt förbaskad latmask
Verkligen skummt, kan man vara hyper tro
Ajja… that's life 
Jo… måste f-n ringa o kolla varför läkartiden dröjjer. Kan nog vara lite småklokt att få nån stabiliseringsmedikament 
Från lilla knas till er alla…
#4 Du får ju lite gjort då, men glöm inte att ta en andningspaus. Inte bra att vara så hyperaktiv. Lilla vän, tänk på att kroppen behöver vila och du får lida efteråt. Fast visst känns det rätt så skönt att få lite gjort. Jag kan vara likadan ibland. Vissa dagar när jag mår så som du så blir det städat, gardiner strukna och så vidare. Dagen efter, svårt att komma ur sängen. Tur man har hund och måste.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?