Psykologi iFokus

Psykologi

Etikett: allmän-psykiatri
Läst 1669 ggr
David
0

Vad har din läkare för betyg?

Har ni tittat på denna länk, www.doktorsguiden.se, här är en mängd läkare betygsatta av patienter, och man kan betygsätta sin egen läkare.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

zmulan
0

Mi läkare fanns inte med!!! Förvånad fast han är iofs under utbildning så det kanske är därför!! :) Men bäst är han!! Så är det bara!

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Senixus
0

Min läkare har inga betyg ennu. Ska dock ge snart. Vill av-vakta och se att allt går som sig bör först bara. Hitils så är han guld värd iaf Glad Psykologen alltså. Ska då även betygsätta min husläkare med. Han får ett minus för språket, men i övrigt är han förbaskat bra han med Glad

zmulan
0

åh… min psykolog kanske finns med… ska kolla igen

//Zmulan

zmulan
0

hrm… hon fanns inte heller med… Förvånad tänk om dom inte finns…. Obestämd

//Zmulan

AnneN
0

Min läkare finns inte heller med där =/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Citronmeliss
0

Nämen zmulis, du är obetalbar.. hahahaFörvånad

kram!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[aspie]
0

Min läkare finns med och har fina betyg. Borde skicka blommor till henne. Ska göra det tror jagFlört

David
0

Det var en rätt kul funktion att man kunde skicka blommor och choklad till läkaren… Två av mina läkare fanns med, och så verksamhetschefen. Men min nuvarande läkare, och även den bästa enligt mig, fanns inte med.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

VeganGeek
0

Åh tack för länken den var väldigt intressant, nu skall jag med mitt dåliga namn minne kolla upp en del jag stött på genom åren.

Zaphix
0

Min läkaren har förvånansvärt höga betyg, kanske bara är jag som upplever honom som kass då.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Saga85
0

Min läkare har goda betyg, och det kan jag hålla med om. Däremot så har läkarna dit jag ska vända mig när jag flyttar rätt så kassa betyg, hoppas det inte stämmer :S

Cat
0

Min psykläkare hade 3 rösten och 4 stjärnor. Intressant länkGlad

spikes
0

min läkare fanns med,kommer inte ihåg poängen men han låg rätt högt i alla fall, och för mig är han bara bästFlört,fast sedan kollade jag upp min ortoped läkare i uppsala också, och han låg inte högt i kurs,vilket jag kan förstå, han kan sitt job kanonbra men är inte så duktig på att jobba med människorFlört

HannaM
0

Min fanns med…. hon hade halvdassiga poäng och det är vad hon ska ha enligt mig… min andra fanns med men det är bara jag som röstat på henne…