Negativa tråden Mars - 09
Här kommer en negativ tråd för Mars.
Negativt idag, är att jag fick en kroppslig reaktion på ricinolja som jag tog för att det skulle vara bra för magen. Helt plötsligt började det snurra ordentligt i mitt huvud. Det var jätteläskigt.
Det konstiga "snurret" satt i , i flera timmar. Och bara för att jag blev rädd så utvecklades det (såklart ) en panikångestattack också, med kvarvarande ångest hela dagen.
Min iller är sjuk och kommer (likt matte?) att knapra piller resten av sitt liv. Bu. Varför kan vi inte vara friska för?
_No way! Yes way!
Negativt är att det snöar väldigt mycket! Jag som såg gula blommor ute igår. Jag vill ha vår nu - inte vinter. Snön kommer försent!
Jag skulle iväg och ta en öl med en av mina bästa vänner igår (som jag inte träffat på tre månader), och några av hennes vänner. Orkade dock inte mer än en knapp timma, pga överväldigande ångest. Hatar att vara sånhär 
_No way! Yes way!
Våren vägrar komma :(
Saknar också våren, snön vräker ner
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Negativt när ens mor tycker det är viktigare att titta på Antikrundan än att lyssna på mina problem.

Ingen vill prata med mig på msn
Antingen ska dem göra nåt eller så kan de inte sitta vid datorn mer, speciellt en kille som jag ville prata med. Så jag får snällt vänta till imorgon för kunna prata med honom på msn
Och jag som var så dum att jag inte var vid datorn när han loggade in, argh!
Plus att det har snöat en massa, vill ha vår nu!
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Tappade min ena tånagel igår >.< gör ont som *****!!
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Ajajaj..

Något… Men har satt dubbla plåster på så det inte ska göra så ont när jag tar på mig skorna -_-''

Jag vill ringa en kompis jag inte har pratat med på läääänge men jag vågar inte. Dumma telefonfobi! Skicka sms är inte samma sak. Är så trött på mig själv när jag inte vågar göra enkla saker.
"You just have to belive…"
Negativt var att få panikångest igår när jag var på ett hotell och inte var på hemmaplan, jag var långt hemifrån och ingen förstod.
Orsaken till panikångesten var att jag inte hittade ut från hotellet, jag hittade inte den stora salen, vid entrén där vi satt och åt middag. Jag villade bort mig i korridorer med hotellrum och hittade till slut varken ut eller in.
Det slutade med att jag tog mig längst ner i källaren och gick ut från en nödutgång och gick runt hela hotellet på utsidan i (tofflor, inneskor i snö och lera! ) finklädd också. Allt för att hitta in igen.
Jag fann mig inte, kunde inte tänka klart, men efteråt kom jag på att jag hade ju bara kunnat ringa receptionen från min mobil och bett dem lotsa mig vidare liksom.
Det var verkligen inte trevligt. Helt plötsligt fanns det ( i mitt huvud ) tusentals korridorer med hotellrum och inte en enda människa träffade jag på! Naturligtvis så var det inte en själ som varken kom ut eller in ifrån sina hotellrum. FY

Jag hatar detta! Jag vill inte vara ledsen och orolig. Vill inte bo kvar här hemma, med en skitfamilj!
Jag hatar, hatar, hatar, hatar detta!

Jag är förkyld… 
Nu är jag gnällig, men det måste man få vara ibland:
Negativt med en elefant som granne ovanför mig!! Hoppas han slutat marchera tungt på golvet sen när jag ska sova, annars går jag upp och klagar om han klampar omkring efter kl.00.00……………………….
En natt när klockan var 02.00 så gick jag upp och klagade , då öppnade han dörren med kortbyxor, gympaskor och höll i ett tennisracket, så man kan ju undra om han spelar tennis däruppe……………
direkt efter jag hade klagat blev det knäpptyst.
( han är jätteliten till växten, men man kan tro att det är en elefant i alla fall )

#17 Spelar han tennis emot väggen eller vad? OO?
#18 Ja, jag tror det! helt för mycket!

Är för förkyld för att sova… Gäsp!
Negativt är att mitt magmuns-bråck bara blir värre o värre… Dumma jag som kräktes som jag gjorde för många år sen och får NU lida av detta…
Nu har det gått så långt att allt jag äter eller dricker kommer upp igen…Uppstötningar? Japp det kan man lugnt säga!
Hoppas farbror doktor kan komma på nåt…
/Jezzz
Negativt med att ha träffat en riktig energitjuv! Nu är jag helt slut! pust, stånk och stön .
Blä för energitjuvar.
Negativit är att det finns så många "ordpoliser" här på nätet. Dock aldrig inne på denna sida! Här inne är alla jämt så snälla och gulliga.
Fy för de som ska märka ord hela tiden och ifrågasätta på ett otrevligt sätt. Jag har inget problem med att bli ifrågasatt, men man kan fråga med en trevlig ton.
Negativt: VAD GÖR SNÖN HÄR!!!???
Det var ju vår häromdagen! Nu måste man på med vinterkläder så det slår vilt till ju!
Morr….
Fan att jag varken kan få mig själv eller mina vänner att må bra…
_No way! Yes way!
Har mycket tråkigt med "myndigheter" för tillfället, aldrig kul

Har inte varit i skolan på två veckor… var nere idag och frågade vad jag missat så har en massa sega uppgifter att göra hemma… :( tur dock att mina lärare är så lugna och försöker förstå hur jag har det och inte bara bråkar, men är störande att ligga så här mycket efter pga av något jag inte kan rå för…
Negativt är att jag fryser som attan och hatar detta vädret!

Ja… vädret är uttröttande -_-''
Jag vill inte mer. Livet är för svårt-Jävla bajs.
_No way! Yes way!

#30 Har du ingen att prata med som kan hjälpa dig?
Negativ med Nordanvinden idag, som gör att det blir så kallt.
Blev förlängd sjukskrivning.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#31 Hade en riktigt dålig dag, trots att jag vart hos min läkare på morgonen och träffat en vän på dagen. Psykologtid på torsdag, får prata av mig då.
_No way! Yes way!

Missade tiden till min läkare idag…. -_-''

Det är inte sommar än! Jag vill ha värme snart så jag slipper gå runt i långkalsonger jämt och ständigt. Suck!

Jag blir galen på alla gamla trådar som ploppar upp att jag inte läst dom >.< går det inte att stänga av de trådar man inte vill läsa längre?
Snön e ju tillbaka! va #¤%&(&/(&!!!! Det var ju påväg att bli VÅR! Och så på en enda dag så pajas allt för att det kommer snö-skit.
Jag vill ha vår nu!
/Jezzz
Negativt är att de ska bygga 6 st höghus på den lilla vackra skogsplätten som finns i mitt område där jag bor.
Jag skulle ha åkt och träffat min syster med bebis idag, men orkade inte. Tänkte sitta och spela tv-spel en stund, men GameCuben la av. Borde göra något vettigt, men har ingen ork.
_No way! Yes way!

Jag råkade hälla fil istället för grädde på Salukins mat så nu vägrar hon äta. Dumma hund! 
Negativt med häxjakt på våran sajt, fyyyy

Det är så störande att alla sidor har uppdateringar när jag vill titta på något
nu har bostadsföreningen uppdatering på sin historik-sida tex

Jag skulle vilja ha någon att prata med på en gång när jag mår dåligt. Saknar mitt gamla skyddsnät. En timme en gång i veckan är ibland för lite för mig. Orkar inte riktigt just nu.

#44 Det finns ju en del psyk-linjer man kan ringa men är ju inte alls samma sak som att prata med någon som faktiskt vet något om en 

#45 Dessutom har jag telefonfobi och klarar inte av att ringa till någon jag inte har träffat några gånger först. Sen kan jag bara prata med kvinnor också. Jättefånigt av mig men så är det.

#46 Förstår telefonfobin då jag själv har det även om jag själv tycker det är lättare att prata med män en kvinnor oftast :/ men alla är olika, har du ingen vännina att ringa till?

#47 Ingen jag vill belasta med mina knäppa psykiska tankeproblem. Jag är en sådan som säger att allt är bra även till dem jag känner väl. Vill inte att någon ska oroa sig för mig eller tycka synd om mig.

#48 Inte bra :/ Själv tar jag kontakt med min kompis som vet själv hur det är att må dåligt, så då slipper jag kännslan av att jag hänger på folk och att de bara säger "stackars liten, bit ihop så blir det bra ska du se". Hon säger som det är istället.

#49 Har en kompis som jag egentligen skulle kunna prata med, men hon blir så orolig så det vill jag inte. Hon är världens bästa och skulle verkligen försöka förstå, men jag vill inte lasta henne med mina problem.
Nu mår jag lite extra dåligt för att jag inte klarar av att äta. Min läkare skrev ut stesolid att ta en stund innan maten men det fungerar inte så jättebra. Visst jag äter så att jag överlever men jag får inte i mig allt jag behöver och varje tugga är en kamp mot mig själv.

#50 Okey… men kan du försöka klara dig till imorgon så du kan försöka få tag i din läkare?

#51 Läkare? En snabb tid till henne tar ungefär en månad att få och jag träffade henne i fredags.
Däremot får jag nog stå ut tills jag träffar min psykolog på torsdag, känns så långt dit bara. Och när jag väl är där mår jag ju bra…

Okey… Visste inte att det tog så lång tid :( du får nog försöka klara dig till torsdag då, prova att sova en stund. Brukar hjälpa för mig.

Här är det helt hopplöst att få en läkartid, finns bara en läkare där jag är. Är det lite mer akut så får jag åka till andra sjukhus, så tråkigt att det ska vara så. Där jag bodde förut kunde jag få en akuttid till min egen läkare antingen samma dag eller dagen efter.
Sov jättebra hela natten och just nu känns det bättre mot vad det gjorde igår.

Jag vill inte vara ledsen, sen blir man sårad såfort man öppnar sig för en. Samt att jag är väldigt förvirrad nu, och det är för jävligt 
Man kan inte både äta kakan och behålla den samtidigt 

Jag är helt trött och matt i kroppen nu för tiden. Blir deprimerad av att inte orka något som jag vill göra. Jag vill gå ut i solen och göra saker men när jag väl kommer ut orkar jag inte göra mer än att sitta ner. Har ingen nergi alls. Musklerna känns som om de är drogade och jag fattar inte varför…
Negativt att jag idag för första gången sen jag var 17 år
( jag blir 42 i år ) inte kunde stänga igen dragkedjan på min gamla snygga, slitna skinnjacka utan att känna mig som en stoppad korv för Det var en mage i vägen.
Men jag försöker tänka positivt att jag har faktiskt kunnat komma i den bra länge ändå. Jag ger inte bort den för den har många, många minnen.
Oops, fel månad! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Negativa tråden slut för mars! Dags för nya trådar…
/Jezzz